Milé mamičky, náš eshop bude mať vianočnú pauzu od 18.12.24 - 6.1.25. Balíčky objednané v tomto období vám budú doručené až po znovuotvorení. Ďakujeme za pochopenie a prajeme pekné sviatky.

Najčastejšie otázky a odpovde

Pred zaslaním otázok si prečítajte aj najčastejšie kladené otázky a ich odpovede.

1, Pri dokončení objednávky mi nejde zvoliť doprava a platba.

 

V objednávke sú spolu virtuálne produkty, (napr. e-booky, kolekcia medvedíkov a pod.) spolu s balíčkami.

Je nutné si urobiť 2 separátne objednávky.

Prvá iba na virtuálne produkty, ktorá bude bez dopravy a platby. Druhá objednávka na balíčky už pôjde dokončiť so zaplatením a vybraním dopravy.

 

2, Za ako dlho balíček obdržím?

Balíček vám bude zaslaný vami vybraným dopravcom do 10 dní od objednania. Pri prevzatí zásielky ste vždy informovaná prepravcom o svojej zásielke.

 

3, Nemám platobnú kartu, môžem zaplatiť iným spôsobom (na dobierku, prevod na účet)?

Bohužiaľ iný spôsob platby nie je možný.

 

4, Ako môžem balíček vrátiť?

Balíček je možné vrátiť iba v pôvodnom, kompletnom stave.

Na vrátenie zásielky je nutné vyplniť formulár na stránkach webu eshop.happybaby.sk.

Vyplnený formulár zaslať na email klub@happybaby.sk a balíček zaslať na dohodnutú adresu.

Po prevzatí balíčka bude čiastka vrátená späť na účet, z ktorého bola zásielka platená.

 

5, Ako môžem vykonať reklamáciu?

Na stránkach webu eshop.happybaby.sk je podrobný návod na reklamáciu tovaru, vrátane formulára na reklamáciu.

Vyplnený formulár zaslať na email klub@happybaby.sk.

Po zaslaní reklamovaného tovaru späť, bude vyriešená kompenzácia pri reklamácii.

 

6, Neprešla mi platba, čo s tým?

Pokiaľ vám neprešla platba, objednávka je nedokončená. Automatický odkaz na platobnú bránu vám bude zaslaný na emailovú adresu uvedenú v objednávke do 48 hodín od nezaplatenia objednávky. Nezaplatené objednávky sú stornované po 4 dňoch.

 

7, Nejde mi do košíka vložiť viac produktov.

Pri každom produkte je uvedené maximálny počet, ktoré je možné objednať na jednu objednávku.

 

8, Čo je obsahom balíčkov?

 

Naše balíčky sa pravidelne menia, preto neuvádzame presný obsah balíčkov.

Iba pri balíčkoch, ktoré majú pri sebe nejaký špeciálny produkt, ako bonus navyše, je to vždy vyznačené v popise.

Prevádzkovateľom Klubu Happy Baby je:

Prosam spol. s r.o.
Slowackého 1/a
821 04 Bratislava

tel: +420 911 921 923

 

info(zavináč)happybaby.sk

redakcia(zavináč)happybaby.sk

 

IČO: 17 317 584

IČ DPH: SK2020424648

 

Navštívte tiež náš web pre mamičky na www.happybaby.sk